Sleepless

Nu sitter jag här och kan inte sova. Det finns ingen anledning, jag bara är helt otrött. Så den egentliga anledningen är nog för att jag vaknade kl. 11 imorse.
Men då kan jag ju berätta om min dag, som vanligt. Jag vet, min blogg är tråkig.
Vid lunch for vi på kalas hos kusin Axel som fyllt 5 år. Nog är han söt.
Senare, då jag kommit hem, tog jag mina roliga glasögon (solglasögon utan glas), en vattenkanna och en kamera och gick ut och fotade. Det blev inga mästerverk om man säger så. Jag bara njöt av det fantastiska vädret. Och nu har Simba (katten på bilden) kommit hem också, efter att jag inte sett honom på 3 månader. Jag är så himla glad, hoppas bara att han stannar denna gång.
Efter någon timme så kom Miriam! :) Den stackars flickan hade inget val så det var bara att fortsätta fota. Helt plötsligt var klockan hlav sex och det var dags för TG.
Där lekte vi, trädde armband och sådant.

Kram.


0 kommentarer: