rubrik

Tjena.
Fredag: For hem till Lova efter skolan, vi såg film, snackade och åt thaimat!
Hahah, men det var väldans mysigt, sen gick vi och sov.
Lördag: Efter 2 timmars snoozande på min mobil så tvingade jag Lova att stiga upp. För henne verkade det som att klockan var 5 på morgonen, faktum var att den var typ halv elva.
Jaja, efter frukosten packade vi lite fika och smörgåsar och drog ut i skogen för att fota med Hippien (det är en tavla som lova har). Vi gick också till en sommaräng, det kändes som.. ja, sommar!
Sen ringde vi Miriam, hon kom lite senare och då spelade vi in våran fantastiskt braiga film! Den hette: De 3 vännerna och Hippien.
När jag kom hem tog det inte länge innan jag fick ett sms av regina: Vill du hänga med ut å hitta på nå?
Det tackade jag glatt ja till för jag har inte träffat dem på typ 3 månader. Dock så kunde inte så många komma men ändå.
Vi strosade till Sandön för att se vad som pågick där, det visade sig vara 95:or plus 2 st 94:or (hehe) som satt och rökte i en hydda, så vi ändrade rikting direkt.
Efter lite vandrande hit och dit så mötte vi Jakke som kom cyklandes :)
Det slutade med att jag, Amanda, Regina & Jakke satt på Rak och värmde oss. Mobba oss inte, det var kallt. Trevlig kväll var det iallafall!


Kram

0 kommentarer: