Slöjdläger

Nu är jag hemma, äntligen hemma!

Den sisådär 22/6 flög jag ner till Skåne för att träffa mormor & moster men också för att jag skulle vara med på ett 3 dagar långt slöjdläger!
Men innan slöjdlägret tillbringade jag 2 dagar med mina små släktningar, vi myste och stickade en hel del, och vi var också på IKEA en snabbis.´
Sen på onsdagen var det ju dags för Slöjdlägret.
Vi slöjdade i två och en halv korta dagar. Korta var dem för det gick alldeles för snabbt, helt plötsligt var slöjdtiden slut för dagen, och då hade vi hållit på i ca. 5 timmar.
På de två kvällarna lekte vi, grillade och spelade kort :)
Sen var det helt plötsligt Fredag och därmed slut, så då var det bara att ge sig av mot Ängelholm.
Jag kan kort säga: Lägret var väldigt, väldigt roligt!




Grillkväll


Eldslukare

BILDER FINNS PÅ http://www.plufsplufs.bilddagboken.se/

På lördagen flög jag och Mormor upp till Luleå, för att sen ta en taxi till piteå där PSG var i full gång, bajs att jag missade det.

Söndag: Kyrkmarknad!

0 kommentarer: