Massage & Mamma Mia

Tjenare! Bra dag idag!

Klockan 10.00 var det dags för mig och min syster att få massage på stadskällan på stadshotellet.
OOOOH! Snacka om skönt, jag säger som min lille kusin Isak 6 år sa igår: ""Jåå! he kan du ta skriva upp, hehehehe, hörde du!? ""
Jajja, efter det så strosade vi omkring på staden i några timmar. Trevligt, trevligt!
Sen undrade Malin & Miriam om jag ville chilla med dom på staden och sen gå och se " Mamma Mia" på bio. och så blev det :)
Jag köpte ett par skor och en KLÄNNING! Kommer inte ihåg sist jag köpte en klänning :O ja, också köpte jag skoband...
Sen mötte vi Eliza (som har klippt lugg!:D) och vi bestämde att hon också skulle med och se Mamma Mia!
Filmen var grrrrrrryryryryryryyrrrymt bra! SE DEN vettja!

Tack för en wandörfål dag !


S

0 kommentarer: